Cannabis Forum > Sensi Seeds > The International Cannabis Lounge
  Sensi Cannabis Seeds Sensi Shop  Sensi Newsletter Newsletter  Cannabis & Marijuana Photos Cannabis Photos  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Cannabis - ook voor onze Nederlanders

Post Reply Post Reply Page  <1 678910>
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 July 2013 at 17:49
Originally posted by Schwarzenegger

van legalisatie naar smaken kruisen...willie je bent onnavolgbaar tegenwoordig - lettelrijk ik kan er amper een henneptouw aan vast knopen. Ik moet jou binnekort eens een Schwarzenegger kruisinkje geven denk ik....helpt de focus :)
geef me liever een dikke top, da's makkelijker te roken, anders moet ik die cloon eersty drogen etc.
Over legalisatie denk ik dat pas als er een GROOT BEDRIJF (hint : Sensi?) 10000 banen in nederland kan scheppen met een soort van Wiet-Ikea, compleet met machine geknipte wiet , lage en hoge prijzen , kortom een compleet grow-/koffieshop/smartshop concept aan biedt aan de regereing , dat de corrupte Schweinehunden op het haagse pluche er brood in zien.ja in een zakje een vloeitje , tipje, sjek en wiet en gebruiksaanwijzing, goed idee!
en ook de werkgelegenheid is zeker een goeie! in het buitenland kan dan verkocht worden zonder de weed in het zakje!

De kleine onafhankelijke Qualiteits-hobbyboer krijgt pas daarna een kleine kans om de Niches van de markt op te vullen goed voor de buitenlandse dealers, eigenlijk wordt heel europa er beter van! nu nog een scandinavische naam er voor...%3cot%20smoki%3cg Wickie!

Op idealen gebaseerde vooruitgang heb ik weinig vertrouwen in , ook al had ik dat liever gezien.
De huidige wereld is helaas te geldziek.

Over die bacardi-pistache denk ik alleen : geef mij maar een koffie/kattepis afghaan , of een schwarzeneggertje ofcourse :)
er zat inderdaad 1 mindere bij maar dat maakt die anderen extra good heh%3cot%20smoki%3cg
Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Willie van het Kerkhof, Groningen NL
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 July 2013 at 15:08
ik schreef al eerder in deze crisis dat er veranderingen gaande (horen te) zijn.
En dat de gemiddelde shop nauwelijks opleiding heeft gehad en dat het de vrije markt in de weg staat.
er kwam crisis de shops horen dan de prijs te verlagen, dat gebeurt niet want de shop is de kweker,
een soort kartelvorming, er zijn geen inkopers die de inkoopprijs omlaag halen, nee er isgeen inkoop, de domme gedacht is dat men de prijs omhoog doet en de crisis op de klant afwenteld, je komt daarmee in de verminderde meer opbrengsten: je doet er een eurootje bij op (korte termijn gedachte, ookwel de beunhaas genoemd) en de winst na een jaar door afnemende clientele is een paar ton minder..je moet dan gaten met gaten vullen en op een bepaald moment gaat zon shop stoppen.
een beunhaas wist ook niet dat er crises bestaan, dus op het moment van crisis zaten alle beleggingen in bijv. vastgoed...goed vast dus , elke wel geleerde vakman wist dit ook paarde gokkers wisten het je moet op verschillende paarden gokken.
vastgoed betekent een liquiditeitsprobleem, voorraad stapelt op, kosten lopen door en de kas raakt leeg, men zal een verlies moeten nemen, en dATKENT MEN NIET.
PLANNINGEN LOPEN VAST, CRIMINALITEIT STYGT, ZOALS VALSE PRODUKTEN LEVEREN ZOALS HET AANPRIJZEN VAN KRUIMELS, EN OOK HET VERKOPEN VAN SLECHTE POTGROND, ALSOF HET GAAT HELPEN..
ZE DOEN MAAR,
zE RAKEN MET DIE METHODE VAN AFWENTELEN MEER KWIJT DAN ZE ER MEE GAAN PAKKEN, DAT IS ALLEMAAL TE BEREKENEN VOORAF, TOEN DE CRISIS BEGON..
IK STOPTE GELIJK, IK GA NIET DE CRISIS VAN ANDEREN BETALEN.
IK GING LEKKER 5 PLANTJES KWEKEN EN OP DIT FORUM EN ANDERE ZITTEN..LEKKER RELAXED!%3cea%3c
Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Back to Top
Schwarzenegger View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Schwarzenegger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 July 2013 at 21:45
ja , de shops maken zichzelf idd kapot me die  rpijzen.
En dat is kut , want de koffieshopcultuur  heeft een functie.
Je ziet dat ook bij andere groeperingen die nogal onafhankelijk denken , zoals bijvoorbeeld motorclubs.
De regering heeft het niet zo op mensen die niet angstig te maken zijn en dus minder makkelijk gemanipuleerd worden.
Daarom gebruiken ze cannabis-oppressie, rookverboden , en marktwerking om de shops zichzelf de nek om te laten draaien.
ALS DE COFFEESHOPBUSINESS NIET DIRET DE HANDEN INEENSLAAT zijn we de lul.

"New shit has come to light, man" -the big Lebowski
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 July 2013 at 14:30
daarom wil ik een vrijetijds vereniging opzetten met mogelijkheden voor de leden om bij de verening goedkoop te kunnen kopen etc. een soort jongeren vereniging voor ouderen..
gewoon legaal, zonder winst oogmerk!%3coving%20it
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 July 2013 at 18:35
Originally posted by martiniGR

daarom wil ik een vrijetijds vereniging opzetten met mogelijkheden voor de leden om bij de verening goedkoop te kunnen kopen etc. een soort jongeren vereniging voor ouderen..
gewoon legaal, zonder winst oogmerk!%3c3coving%3c20it
%3crea%3cyKlinkt goed MatiniGR,alleen is er één klein probleempke...zelfs als je het gratis uitdeelt ben je aan het dealen%3cuch,dus illegaal bezig...jammer maar helaas!%3ceed%20leaf
G13 is my direction for weed!
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 July 2013 at 10:50
ha pief!
ik bedoel vloei, tips, marsen, etc. ik dacht pief is geshockeerd door mn foto van het kerkhof...
ik hoor niks... die foto is niet zoals het er dagelijks uitziet, op de foto staan allemaal spelende kindern, ze waren er even, pauze van een schoolreisje..
weet je waar jammer maar helaas vandaan komt? Waldo van Dungen!%3cpprove
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 July 2013 at 11:49
Oho,de grow-smartshop-bissenisse...had ik niet zo begrepen!%3co%20high
Welke kerkhof-foto?Niks van gezien...%3cig%3c
G13 is my direction for weed!
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 July 2013 at 17:20
In de cannabis foto sectie of click ergens op mn naam of profiel.
Trouwens Schwarzenegger: Piefke is de producent van de AGnesia waar de MartiniHaze een pheno is.
Piefke: Schwarzenegger is een oud martinikerkhof bezoeker en meer oa hij is dus liefhebber van de afghaan variant, local pheno "Schwarzenegger" waar ik je vast wel eens over verteld heb.
trouwens die A van AG 13, ik heb er over nagedacht.. ik denk dat je de NL5 bedoelt.., later de NL5 x Haze.
Over THC, ik wil geen ouwe koeien uit de sloot halen maar een voorbeeldje..
ik ken een man... hij handelt in 2e hands spullen.. we maken lol.... ik zeg tegen hem hee, heler... hij kijkt me aan en zegt nooit meer wat tegen me... hij had deze uitspraak ook als grap kunnen opvatten maar hij voelde zich aangevallen, dat het een grap was begreep hij niet, hij voelde zich betrapt.
Zo test ik dus overal mensen uit..
zo ben ik. einde verhaal over dit onderwerp.
ik wil dus een vereniging op richten, met veel service voor de leden een vrijetijdsvereniging
ik ben er nog over aan het nadenken... vloei kost in de winkel alhier 1,20 dat kan ik ook ...voor 60 cent.. etc.

Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 August 2013 at 14:55
ik vertelde hier een tijdje terug wat methodes om voor een koffieshop door de crisis te komen, ik vertelde ook elders in een discussie over ben dronkers, over wat goed zou zijn voor sensi, in beide gevallen is 1 methode de beste , en dat is niet prijzen verhogen of prijzen verlagen maar innovatie!!
Innovatie voor de shops was maak eetbare produkten, er komen steeds minder rokers, voor sensi had ik bedacht biozaden.
Die bio zaden daarmee bedoel ik niet dat het de nieuwe hit wordt, maar het levert wel free publicity op wat  omzetverhogend werkt.
Verder heb ik bedacht dat het leuk zou zijn als hennep ook in gefiminiseerde vorm wordt gezaaid, het scheelt veel pollen in de lucht en dat is goed voor hooikoortspatienten!%3chumbs%20Up
Back to Top
J.B. Walton View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote J.B. Walton Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 October 2013 at 19:36
Leeft den pief nog?
NEW HASH PICTURES In the photogallery!them. New law march 2015: if you have a grow question then send me a private message.
I will give no grow info in public anymore.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down