Cannabis Forum > Sensi Seeds > The International Cannabis Lounge
  Sensi Cannabis Seeds Sensi Shop  Sensi Newsletter Newsletter  Cannabis & Marijuana Photos Cannabis Photos  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Cannabis - ook voor onze Nederlanders

Post Reply Post Reply Page  <1 56789>
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 October 2011 at 06:36
big brother die over ons waakt?hahahahahahahahahahah,kuch,kuch,hahahahahahahaha
beheersbaar is geen doel, ik wil juist niet beheerst worden.waar geen wil is is geen weg.
het toestaan van kleinschalige produktie, 5 planten, en dan allemaal zelf kweken , handel gedogen tot 30 gram en klaar is Kees. Sensi blij, de blowers blij!Koffie shops niet blij...
de kleinschaligheid moet terug, wat mij betreft.
Wat ook kan is shops subsidie geven, subsidie die vroeger naar jongerencentra ging, om hangjongeren van straat te houden.. dan wint de maatschappij mee en dan wordt het een ander verhaal want zo wint iedereen natuurlijk, inclusief de ziekenhuizen..hahahaha, kuch,kuch,haha.
Maar in hokjes stoppen, reguleren, toezien, strikte regels..daarvoor is de crisis nog te jong, de oorlog is er nog niet en om dan al ( in vredestijd) 2e w.o. theorieen te gebruiken om problemen op te lossen is niet slim...wat rook jij eigenlijk?
Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Willie van het Kerkhof, Groningen NL
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 October 2011 at 23:41
Voel me hier als Belg en wietambasadeur uitgesloten om mee te brainstormen... %3c3cry
Kweet't,moet me zo niet laten gaan....snik...snik...ff eentje opsteken seh,amai wat ben'k weer emotioneel!%3c3cig%3c3c

G13 is my direction for weed!
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 January 2012 at 05:34
Allei Piefke,
ik denk ik ga maar eens naar de Nederlandse afdeling van dit forum, zo kan ik eens wat vertellen over wat ik zoal vind, in me eige taalske.
De shops..ja de markt splitst zich verder op ( zie bovenstaande berichten) met als gevolg een nieuwe trend in de horeca in Nederland, de Nederlanders trekken samen naar parken met een pilske en een jointje..( bron : BNR)
Nou moet ik zeggen dat ik daar fan van ben, het is namelijk net als vroeger, bij elkaar thuis zitten, in een parkje of waar dan ook.
Wij zijn als consument namelijk de horeca niet nodig, de horeca is ons nodig.. thats how it works, zoals ik al vertelde in bovenstaande berichten.
Dat is ook het leuke van deze site, je schrijft dingen op en later zie je dan of je voorspelling uitkomt.
dat ik hier even weer ben is eigenlijk omdat ik terug denk aan een half jaar terug, ik besloot toen van deze site weg te blijven,nu ik terug ben constateer ik een afname van bezoekers cq deelnemers aan het forum, zeg maar gerust nun dikken 50 % toch zeker...
dan praat ik over de indoorsectie, waar ik veel aktief was, ik plaatste 1700 berichten.

Hoge bomen vangen veel wind, ik ving veel wind, ik verkondig iets, niemand kent me.
Zelf startte ik een diary met 1 plant en nu heb ik een diary met 4 planten, een leuke plus dus.

Nu merkte ik dat er een hoogst interessante draad van mij is verdwenen namelijk: How to test hash and weed like a pro..
Die draad maakte heel veel los en luidde de ondergang in van een forumlid die dacht een grote mond over Ed moest hebben, kon hebben, niet dus!
Ook raakte ik zeer geirriteerd over de problemen die ik ondervond bij het plaatsen van fotoos, ze kwamen niet op de site aan.
Nadat ik er achter kwam dat de moderator er lolletjes over begon te maken ipv de helpende hand te bieden aan iemand die hem zelf overigens veel werk uit handen neemt, stapte ik over naar de famous Piefkes Belgium Grow Forum, ik kweekte er de Agnesia  waarvan de agnesia haze type, nu op deze site als de Martini Haze (feno).
Maar het gaat in dit bericht even over het gedrag op dit forum..

Het kan heel gezellig zijn op een forum maar als ik vind dat er een tegenwerking ontstaat, dan weet ik al dat ik sterk sta namelijk ik ben het waard om aan te vallen, grappig.
Eerst had ik forumlid baflohunter, later G.A.B.( namen gewijzigd) het ging er hard aan toe met veel publiek.
Beide liet ik zichzelf om de oren slaan, dat krijg je dan.
Grote mond ok, maar de argumentatie ..kan niet sterk zijn want dan zou men niet in de schoen schieten maar polite blijven.
Nu ignoort  men mij een beetje en ook dat is weer een teken van zwakte, uit de weg gaan... leuk heh !

Maar goed ik bleef dus een half jaar weg.
wat wil je ook... draden werden veranderd, verplaatst en ander gezeur, ik stuurde mn vrienden op deze site een prive bericht met de uitleg van de situatie en mailde Sensi dat ik het gedrag van de moderator voor verbetering vatbaar vond. geen antwoord..., zwakte?
 nee mijn kracht, ik nam namelijk geen contact op met het personeel maar met de baas.
Die hoeft mij niet te antwoorden maar dan wil ik graag succes daartegenover zien, dan heb ik daar vrede mee.
Sensi's site forum kan niet bestaan zonder de goodwill van heel veel vrijwillige aktieve leden.
Het was geen probleem maar het was een kans, net als de crisis die we nu hebben, het is een kans.

Nu zit ik hier dus weer , niet voor algemeen belang ( als doel) maar om mn eigen kennissenkring op de hoogte te houden van mn hobby, die vroeger mn werk was.

Ik ben altijd vatbaar voor argumentatie, en als doelen maar positief zijn is alles haalbaar.

Het was wel altijd gezellig met Blueboot, Yellowchris en Jonneysdope en alle anderen.

zo gauw het weer mooi weer is ga ik in ieder geval naar het park, met of zonder laptop!
groetjes aan allen en een goed 2012!
Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 January 2012 at 06:05
Verder heb ik en ontdekking gedaan op kweek gebied die ik hier maar even plaats omdat mn engelse taal niet best is..
Ik heb een sterk vermoeden dat er ooit een communicatie storing is geweest ergens in het verleden, over het opgroeien van zaailingen.
Ik stel me dat zo voor:
 Old Ed geeft ergens een lezing aan een groepje kweek geinteresseerden en zegt Air is very important, een stoonde luisteraar schrikt op ..important: air, niet vergeten schrijft ie op een kladje.maar ik vermoed dat er voor is gezegd dat air very important is voor de roots!!
Zulke voorvalletjes gebeuren in de wiet hobby. Verder zijn er legio boeken geschreven over wiet met als doel het verkopen van boeken aan de wiet liefhebber.En dan heb je nog het verhaal "van de oude eigenaar van Positronics"wat ooit langgeleden een momentopname was die nog steeds door mensen als leidraad wordt gebruikt.
Mijn voorlopige conclusie voor het oplossen van buigende stammmen, zie ik dus niet in het nog zwaarer ventileren, wat alleen maar verdamping oplevert die door ontbrekende roots niet snelgenoeg aangevuld kan worden, maar die zie ik in het verlagen van de temperatuur naar tussen de 14-17 graden en luchtige soil.
dit ga ik binnenkort uit testen alhier op de site met early pearl regular.
Er is behoefte aan goeie praktijk info ,begrijpbare info.
Een goed forum met goede info is een waardevolle aanvulling voor onzen hobby!
De info kan gestaafd worden aan de hand van reakties , safer dan een boek al moet je zelf blijven denken en op de argumentatie letten.
Een forum is openbaar en iedereen kan er op, ondanks dat is de info behoorlijk betrouwbaar te noemen op deze site, misschien omdat sensi een link met kwaliteit heeft en een wiet punt nl niet? Doordat d e zaden net niet de goedkoopste zijn omdat de kenner weet dat ze beter zijn? Ik denk dat dat wel de factoren zijn die het verschil maken.
laterssssssssss

Ik heb een testje gemaakt afgelopen jaar met 7 zaailingen
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 May 2013 at 15:31
ja ik heb weer een zaailing test gemaakt en ik denk inderdaad dat een koele temperatuur na ontkiemen sterkere planten levert, niet te veel voeding..
groetjes iedereen!
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 July 2013 at 11:21
piefke
als ge dit mogen lezen gaan, ik ben weer bezig de agnesia nr 5 met nen pistache smaak te kruisen met mn bakardy wat een kruising is tussen den agnesia en denen white gold.
de nr 5 agnesia was in eerste instantie b keus maar achteraf... het heeft heel veel thc en een goeie jield.
straks kruis ik de agnesia 5 uit zaad ( a x ag 13 x pipo x agnesia van soma x agnesia samoerai) dus de nr 5 x de man, met de agnesia x white gold= bakardyhaze met de hoop op meer thc en meer jield. Als alles in leven blijft dan heh%3confused
ik heb nu een agnesia nr 5 x samoerai man bijna bloeiend en gebruik de stuifmeel op de bakardy,
eigenlijk een terugkruising met wat white gold invloed dus..
veel werk maar ik heb dan wel alle genetica van de whitegold uit engeland er door gekruist.
ik heb nog 2 moeders, 1 martini haze, die vind ik het lekkerst, de bakardy, iets meer indica meer jield, tis crisis heh, en dus straks de terug gekruiste die ik in zaad vorm bewaar voor straks als het oorlog is, ge moe vooruutkiekeneh!%3crmm
snap ge wel?%3celirious

Back to Top
Schwarzenegger View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote Schwarzenegger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 July 2013 at 21:23
van legalisatie naar smaken kruisen...willie je bent onnavolgbaar tegenwoordig - lettelrijk ik kan er amper een henneptouw aan vast knopen. Ik moet jou binnekort eens een Schwarzenegger kruisinkje geven denk ik....helpt de focus :)

Over legalisatie denk ik dat pas als er een GROOT BEDRIJF (hint : Sensi?) 10000 banen in nederland kan scheppen met een soort van Wiet-Ikea, compleet met machine geknipte wiet , lage en hoge prijzen , kortom een compleet grow-/koffieshop/smartshop concept aan biedt aan de regereing , dat de corrupte Schweinehunden op het haagse pluche er brood in zien.

De kleine onafhankelijke Qualiteits-hobbyboer krijgt pas daarna een kleine kans om de Niches van de markt op te vullen

Op idealen gebaseerde vooruitgang heb ik weinig vertrouwen in , ook al had ik dat liever gezien.
De huidige wereld is helaas te geldziek.

Over die bacardi-pistache denk ik alleen : geef mij maar een koffie/kattepis afghaan , of een schwarzeneggertje ofcourse :)
"New shit has come to light" -the big Lebowski
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 July 2013 at 00:58
Originally posted by martiniGR

piefke
als ge dit mogen lezen gaan, ik ben weer bezig de agnesia nr 5 met nen pistache smaak te kruisen met mn bakardy wat een kruising is tussen den agnesia en denen white gold.
de nr 5 agnesia was in eerste instantie b keus maar achteraf... het heeft heel veel thc en een goeie jield.
straks kruis ik de agnesia 5 uit zaad ( a x ag 13 x pipo x agnesia van soma x agnesia samoerai) dus de nr 5 x de man, met de agnesia x white gold= bakardyhaze met de hoop op meer thc en meer jield. Als alles in leven blijft dan heh%3c3confused
ik heb nu een agnesia nr 5 x samoerai man bijna bloeiend en gebruik de stuifmeel op de bakardy,
eigenlijk een terugkruising met wat white gold invloed dus..
veel werk maar ik heb dan wel alle genetica van de whitegold uit engeland er door gekruist.
ik heb nog 2 moeders, 1 martini haze, die vind ik het lekkerst, de bakardy, iets meer indica meer jield, tis crisis heh, en dus straks de terug gekruiste die ik in zaad vorm bewaar voor straks als het oorlog is, ge moe vooruutkiekeneh!%3c3crmm
snap ge wel?%3c3celirious

%3cugHey vriend Martini!Das weer een tijdje geleden,he?
Als ik het goed gelezen heb,ben je nog vollebak bezig met breeden,wat goed van je!
Zelf ben ik hier niet meer mee doende,alleen nog een paar moedertjes die ik ere hou,meer niet.Toch lees ik je enthousiasme nog heel graag na al die tijd.
Spijtig dat me mijn forum hebben gesloten,doch is het anderzijds ook een zegen,ik heb weer meer quality-time voor andere fijne ervaringen,nietwaar...
We gaan eens terug wat via private berichten bijkletsen,ja?
Ik zie je antwoord wel verschijnen,%3ceed%20leafPiefke.
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 July 2013 at 11:18
Ha pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefke !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb maar weinig tijd, mn pzeeke is al nen jaarke kaduuk...
ik wilde nog naar je toekomen op het forrum ivm met men medeleven met de troonswiisseling hehe..
en met bauke die gaat winnen..
ik zie de privat mail wel tegemoet.. al kan ik vaak niet snel reageren..

dat leg ik je wel uit..
de maffia kietelt me... al gelezen... ?
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 July 2013 at 10:41
Originally posted by martiniGR

Ha pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefke !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb maar weinig tijd, mn pzeeke is al nen jaarke kaduuk...
ik wilde nog naar je toekomen op het forrum ivm met men medeleven met de troonswiisseling hehe..
en met bauke die gaat winnen..
ik zie de privat mail wel tegemoet.. al kan ik vaak niet snel reageren..

dat leg ik je wel uit..
de maffia kietelt me... al gelezen... ?
Okééj,we gaan dus over tot de PM´s!%3cxlamation
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down