Cannabis Forum > Sensi Seeds > The International Cannabis Lounge
  Sensi Cannabis Seeds Sensi Shop  Sensi Newsletter Newsletter  Cannabis & Marijuana Photos Cannabis Photos  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Culture de Cannabis, Chanvre et Semences

Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233>
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
breizh ganja View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote breizh ganja Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 June 2011 at 11:54
hello a tous ! quelques problemes de connexion et revoila!
bonne culture a tous pour cet ete qui devrait etre prometeur...sauf pour moi! un petit break...
au fait: q'en est il du forum "CANNAWEED" ? SENSI va en assurer la sécurité ? après que 18 ou 23 cultivateurs francais qui postaient leur journal sur le site aient ete arretes (coordonnée gps sur leur photos) !
allez a+
Rémi Gaillard...take a look !
Back to Top
Ganja View Drop Down
Sensi Administrator
Sensi Administrator

Quote Ganja Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 June 2011 at 13:55
Well, if you're aware of the problem at Cannaweed, you're aware that it was caused by people being foolish or careless enough to take digital photos of cannabis while GPS settings were turned on in their phone or camera, then posting those photos online.

Security is fine, but if people are going to actively identify themselves through this type of action, all the security in the world can't help them.

All members have been warned to check that GPS data is not included in their photos' EXIF data and that GPS modes are not enabled in their phone or camera when snapping shots of cannabis.
(this goes for Sensi forum members too, though I hope they're more sensible and don't need to be reminded)

All GPS data on Cannaweed has been scrubbed, but it's important for users not to upload more pics with such data attached.

It's much the same thing as people posting weed pictures while holding up their driver's licence for the camera, or including their full address and phone number in forum posts.
If such actions cause trouble, the security system of the website is not to blame!
Auto-flowering Cannabis Seeds!
No growing questions by PM, please!
Back to Top
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote breizh ganja Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 June 2011 at 18:52
i agree and hope sensi still support this quite good site. but, i heard sensi security system automaticaly erase gps loc. is it true?
and ; is there a problem of administration between sensi and cannaweed?
peace and near legalisation in france !!! ;)
Back to Top
jbioman View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote jbioman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 August 2011 at 19:50
plus rien.
Back to Top
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote breizh ganja Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 January 2012 at 21:30
??? que veux tu dire? le site ne semble pas etre tres frequenté par les francophones ; malgré le topic dédié! mais je pense plus pour la faiblesse des frenchies pour l'anglais! isn't it ?
bon....a suivre....
Back to Top
wallygator2004 View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote wallygator2004 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 February 2012 at 10:30
Bonjour tout le monde de la Belgique %3cug
Back to Top
wallygator2004 View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote wallygator2004 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 February 2012 at 10:42
Justement, à ce propos. Quels sont les risques que l'on court en postant sur un site comme celui ci ? Est ce qu'il pourrait être surveillé par la police ? Passeraient ils leur temps a suivre ce que racontent les forumeurs ? Qu'en pensez vous ?
Back to Top
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote breizh ganja Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 May 2012 at 17:44
prudence est mère de sureté ! mais le site est hébergé en hollande ! alors peu de chance. par contre si tu es ds le collimateur; ta navigation internet doit etre "écoutée" ! ;)

sinon les petits frenchy ? quoi de neuf ?
Back to Top
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote breizh ganja Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 January 2013 at 09:22
comme dab....0000000000 !!!!
Back to Top
youpiyo View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote youpiyo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 January 2013 at 12:17
pour les risques si cela peut vous rassurer j'ai déposer plainte contre la médecine belge car la situation si préter parfaitement (plusieurs docteur dans l'histoire et ils se protègent les un les autres) ensuites j'ai contacter le ministre de la santé mais toujours aucune nouvelle alors je suis toujours avec mon basculements de hanche, mon épaule déboitée, je résiste mais .... 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down