Cannabis Forum > Hempflax > Hempflax Nederlands
  Sensi Cannabis Seeds Sensi Shop  Sensi Newsletter Newsletter  Cannabis & Marijuana Photos Cannabis Photos  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Nederlandstalige hobby-breeders.

Post Reply Post Reply Page  <1 456
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2013 at 11:10
ik heb gistere de lowrijders zaden gezaaid,
ter herinnering, ik kreeg 2 zaadjes, het bleek een man en een vrouw te zijn, ik dacht slim te zijn en plaatste de man tegen de vrouw voor bevruchting, het werd schimmel, ik moest te vroeg oogsten en eindigde met ogenschijnlijk 2 goeie zaden%3confused
ik heb nu zo'n 30 zaden in cocos gezaaid, voorgeweekt, hopenlijk gaan ze kiemen..%3ceek
ik ben malepollen nodig om verder te gaan..
Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Willie van het Kerkhof, Groningen NL
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2013 at 13:18
Oei,das al een moeilijke start,ik heb nog wel wat LR-zaadjes liggen,dus als je me ff terug je gegevens via de private messinger doorgeeft,stuur ik die wel op.%3cig%20smile
G13 is my direction for weed!
Back to Top
Schwarzenegger View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Schwarzenegger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2013 at 17:19
ik zou zo graag over wat lowryder mannetjes beschikken ( en vrouwtje)s voor komend buitenseizoen ('14).
Met de mannetjes lowryders hoop ik wat buitenplanten te bevruchten. Mannelijke indica tegen een minder indica dame geeft mooie resultaten , zoals kerstboom-type planten met sativa-formaat toppen , met indica dichtheid.

lowryder x durban = mogelijk ideale buitenkruising.

"New shit has come to light, man" -the big Lebowski
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2013 at 04:19
Originally posted by Schwarzenegger

ik zou zo graag over wat lowryder mannetjes beschikken ( en vrouwtje)s voor komend buitenseizoen ('14).
Met de mannetjes lowryders hoop ik wat buitenplanten te bevruchten. Mannelijke indica tegen een minder indica dame geeft mooie resultaten , zoals kerstboom-type planten met sativa-formaat toppen , met indica dichtheid.

lowryder x durban = mogelijk ideale buitenkruising.

Check je inbox%3crea%3cy
Back to Top
J.B. Walton View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote J.B. Walton Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 October 2013 at 09:26
Moiii
De terug gekruiste pistache is nu bloeiende.
Ik wreef langs de stam en ik rook vooral citroen
Dus gaat lijken op de lemonhaze agn nr onbekend.
De bakardy : white gold x samoerai stinkt beduidend meer dan de mhaze.
Toch houd ik van het smaakje van de mh en die massieve toppen.
NEW HASH PICTURES In the photogallery!them. New law march 2015: if you have a grow question then send me a private message.
I will give no grow info in public anymore.
Back to Top
J.B. Walton View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote J.B. Walton Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 October 2013 at 09:33
De topvorming van de ag5 x sam gaat langzaam
Doet me denken aan de nr 6 die me te lang duurde
Die oogste ik al voor de ryping toen in 2011?
Hij zou rond 1nov klaar moeten zijn.het is wel een plant met lengte.
Had veel problemen. Bruine bladen na het verpotten veel wortels gingen kapot.
NEW HASH PICTURES In the photogallery!them. New law march 2015: if you have a grow question then send me a private message.
I will give no grow info in public anymore.
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 February 2015 at 00:58
Is er nog iemand van de ouwe garde af en toe op het forum?Groetjes van de Pief.
Back to Top
Schwarzenegger View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Schwarzenegger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 February 2015 at 03:17
als het al niet uitgestorven was raakt het dat nu wel
met de nieuwe growshopwet zijn mensen voorzichtiger geworden dat ze met hun hobby niet ineens in de kaartebak van justitie belanden

"New shit has come to light, man" -the big Lebowski
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 February 2015 at 11:35
Terwijl het met de legalisatie vooruit gaat in The USA,daar waar de war on drugs begon,gaat het hier in Belgié en bij jou daar in Nederland van niet zo best naar slechter!Wat een gedoe om een geneeskrachtig plantje,he Schwarzenegger?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 456

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down