Cannabis Forum > Hempflax > Hempflax Nederlands
  Sensi Cannabis Seeds Sensi Shop  Sensi Newsletter Newsletter  Cannabis & Marijuana Photos Cannabis Photos  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Nederlandstalige hobby-breeders.

Post Reply Post Reply Page  123 6>
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Nederlandstalige hobby-breeders.
    Posted: 08 December 2008 at 23:28
Eigenaardig dat hier niet meer nederlandstalige growers en/of breeders neerstrijken?
Ik ben ervan overtuigd dat er meerdere van mijn soort hier soms voorbij flitsen,op zoek naar breeders die wat meer doen dan alleen een plantje op te kweken,niet?
Toch wil ik direkt hetvolgende meegeven...werken met en het ontwikkelen van feminised zaad interesseert me geen moer!
Laat het maar horen hier in de topic of misschien liever per PM?En als je een jagertje bent neem ik je wapen af...je bent verwittigd!%3coving%20it 
G13 is my direction for weed!
Back to Top
americano View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote americano Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 February 2009 at 02:27
zoie zo, wat happened to your female seeds did you start them yet, do ou have any plants to show us.
dank u wel
watskeebuurten rockah
I REMAIN
U KYIN SWAN
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 February 2009 at 12:53
Originally posted by americano

zoie zo, wat happened to your female seeds did you start them yet, do ou have any plants to show us.
dank u wel
watskeebuurten rockah

Fenale seeds?When did I say that I'm gooing to do things against nature?
Wat ne gambler in words are you?
Americano,je bent een %3clown
Back to Top
americano View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote americano Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 October 2009 at 23:36
Hey Sorry I really didnt mean to make fun, I think was probably stoned. I am with nature now, and it is good, IK kom uit Belgie gisterweek, alles goed in Nederland and van Belgium.

Dooi

Americano
I REMAIN
U KYIN SWAN
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2010 at 22:31
wei ollanders wete nie wat brieden is heh
nederlandstalige vrijetijdsbestedinggroeiers levert misschien meer hits op.
allengs niet slecht voor nen belg, 2 hittekes, maar ge zeit dan ook nederlandstalig heh
%3chumbs%20Up
Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Willie van het Kerkhof, Groningen NL
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 February 2011 at 01:49
Jazeker mijne-maën,loat us me doën,he?%3cmbarrass%3cd
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 February 2011 at 09:48
zo nu eerst tyd veur nen pafke!
Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 February 2011 at 16:58
Originally posted by martiniGR

zo nu eerst tyd veur nen pafke!
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 %3cot%20smoki%3cgTiët vur e piefke,tiët vur plesiiiiiiiir%3cig%3c
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 February 2011 at 17:03
ik zag dat je on line was, ben je een vlaming of een Nederlander?
Enne hoe kom je aan je 3e ster? ik heb der maar 2??
je bent online since 2005?? Hobbybreed je nog wat de laatste tijd?
Ik ben bezig met Jack Flash en White Gold.
tuut tuut tuut de groeten van .... martiniGR
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 February 2011 at 01:39
Originally posted by martiniGR

ik zag dat je on line was, ben je een vlaming of een Nederlander?
Enne hoe kom je aan je 3e ster? ik heb der maar 2??
je bent online since 2005?? Hobbybreed je nog wat de laatste tijd?
Ik ben bezig met Jack Flash en White Gold.
tuut tuut tuut de groeten van .... martiniGR
Ne Vlaming,en een derde ster omdat'k die verdien,zeker?%3cink
Vorig jaar heb ik mijn eerste poging tot feminised-breeden geprobeerd maar is mislukt.
Alles tesamen ben ik bijna 2 jaar niet meer aan het breeden maar heb een 20-tal soortjes gekruist met G13-genetica in.
Het laatst nog's een kiemtest gedaan met G13-Kalimist uit 2007...twas 20 op 20,dus...don't wurrie,be happy%3cmoking
Mvg. van Piefke74
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down