Cannabis Forum > Hempflax > Hempflax Nederlands
  Sensi Cannabis Seeds Sensi Shop  Sensi Newsletter Newsletter  Cannabis & Marijuana Photos Cannabis Photos  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Nederlandstalige hobby-breeders.

Post Reply Post Reply Page  <1 3456>
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 October 2011 at 20:46
En alles staat al op BGF op je topic van je AG13 x Amnesia!%3crea%3cy
G13 is my direction for weed!
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 October 2011 at 17:00
%3cig%3c
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 October 2011 at 05:56
%3cot%20smoki%3cgben ik er weer, ...is ie weer weg..

By willievhk at 2011-07-14
laters s s s s s, ik heb weinig te melden..het loopt .. nog 1x weer kortsluiting gehad...maar nadat ik de draden heb ingekort ( een deel was nog verbrand) loopt dat ook weer redelijk.
klonen gaat momenteel 100%, de truuk: dopen in stekpoeier en daarna nog een stukje steel afknippen zodat de onderzijde schoon is.Half nov heb ik weer 4 (versch.) planten klaar. allen in 8 liter. dat moet ruim een ons kunnen zijn..afwachten en vooral niet te snel..
de lemon moet trouwens langer bloeien dan de anderen, ik denk 10 week.Als ik de lemon verplaats ruikt de kamer naar citroen. veilig geurtje.
ps ik zie dat mijn naam in het bericht staat, als je er op klikt zie je al mn fotooos .alle fotoos van mn dochters .. en meer. nu maar hopen dat niemand het door heeft..
Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Willie van het Kerkhof, Groningen NL
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2011 at 13:11
Goeie tip,dat van dat stukje steel af te knippen nadat je't uiteinde inpoeierde!%3chumbs%20Up
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 at 15:09
2 fotoos :

By willievhk at 2011-11-04

By willievhk at 2011-11-04

Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 August 2013 at 01:51

Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 August 2013 at 11:00
Wow!! pief heb je nog fotoos van my, te gek !!!
Bedankt voor het plaatsen!
Moet je nagaan dat het schema is een 2 dimensionaal schema, en dat er 4 dimensies zijn, 2 dimensies die niet in de wetenschap worden toegepast omdat de wetenschap er geen belang bij heeft! Google en de wetenschap hebben nog geen 1 % van de kennis die er bestaat! Toch varen mensen blind op de info..
mooi dat je er weer bent Pief want jij behoort tot de beste smokers die er zijn!
Daarom was ik ook altijd graag op je site, tot ik weer een andere weg in sloeg...
moet je dus nagaan in het bovenstaande schema zit tussen de hokjes veel ruimte, er is veel meer! zo heeft thc een type uitwerking an cbd en cbn en de anderen, maar wat dacht je van een combinatie van thc en cbd, of thc en cbn, of cbn en cbd of thc en cbd en cbn etc. miljarden aan verschillende uitwerkingen en dan ook nog afhankelijk van wie het gebruikt en hoe hij of zij zich voelt wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 August 2013 at 11:03
de pistache, rook tijdens de groei naar puur pistache, na roken vond ik geen speciale taste, ik moest kiezen, het werd de martiniHaze..
achteraf was de nr 5 pistache die ik nu weer AGnesia 5 noem, heel sterk en ik had nog een backcross liggen met de samoerai, wonderlijk genoeg waren de zaden sterk en nu heb ik er nog 1 van over, die is te zien in de indoor sectie,ze stond in bloei en nu weer in veg.
mn tijd is op, ik spreek je later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 August 2013 at 17:35
Originally posted by martiniGR

Wow!! pief heb je nog fotoos van my, te gek !!!
Bedankt voor het plaatsen!
Moet je nagaan dat het schema is een 2 dimensionaal schema, en dat er 4 dimensies zijn, 2 dimensies die niet in de wetenschap worden toegepast omdat de wetenschap er geen belang bij heeft! Google en de wetenschap hebben nog geen 1 % van de kennis die er bestaat! Toch varen mensen blind op de info..
mooi dat je er weer bent Pief want jij behoort tot de beste smokers die er zijn!
Daarom was ik ook altijd graag op je site, tot ik weer een andere weg in sloeg...
moet je dus nagaan in het bovenstaande schema zit tussen de hokjes veel ruimte, er is veel meer! zo heeft thc een type uitwerking an cbd en cbn en de anderen, maar wat dacht je van een combinatie van thc en cbd, of thc en cbn, of cbn en cbd of thc en cbd en cbn etc. miljarden aan verschillende uitwerkingen en dan ook nog afhankelijk van wie het gebruikt en hoe hij of zij zich voelt wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thx MartiniGR!Ik ben me meer aan het bezig houden met de wietolie als pijnstiller.
Hier is de CBD als één van de belangrijkste cannabinoíden die een hoofdrol speelt.
Ook weten vele gebruikers dat de pijnbeheersing in onze gemeenschappen zéér belangrijk is...
1op 2 heeft rugklachten,dus dat is al de helft van de bevolking die daar vrij regelmatig mee temaken heeft!
Op zondag 8 sept.2013,al in een dikke week gaat in Kerkrade (Zuid-Limburg) een lezing door mét demonstratie hoe je makkelijk CBD-rijke wietolie maakt.Ga maar´s naar de info-site van Wernard Bruining: http://www.mediwiet.nl/info/lezingfanclubdag/
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 August 2013 at 19:25
mede forumlid, en oud-martiniganger Schwarzenegger is bij wernard geweest, ik heb hem over jou verteld, misschien discussieert hij mee.
Ik zit niet zo in de medische kant van de cannabis, ik wil mn brain expanden!
Hoewel ik denk dat al de visies op een bepaald moment tegen me werken, wie lult mij de hoek in?? ik ben er om afgekeurd, mag niet werken..
Soms werkt het ook voor me, ach de voordelen wegen zwaarder.
ik heb een klantje op marktplaats (legaal) die moet ik eerst even bedienen..
ik zit in de bieb, stiekem, want mn uurtje was vanmorgen al verbruikt, nu is er ander personeel en dan glip ik er even tussendoor%3cmile.
of het dankzij het vele blowen is ik weet het niet, ik zie er nog wel redelijk normaal uit..
groetjes eerst.................
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down