Cannabis Forum > Hempflax > Hempflax Nederlands
  Sensi Cannabis Seeds Sensi Shop  Sensi Newsletter Newsletter  Cannabis & Marijuana Photos Cannabis Photos  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Nederlandstalige hobby-breeders.

Post Reply Post Reply Page  <1234 6>
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 February 2011 at 16:05
Ik ben een noordelijke  NLer, net iets mindere buitenweed dan bij jullie, maar we hebben hier redelijke klei grond dat maakt het weer wat beter.
De G13 heb ik nog niet in het echt meegemaakt,ik rook alleen eigen kweek wiet, ik koop het nooit, dan koop ik liever een lekkere hash!Ik ga ook crossbreeden met Jack Flash en een skunk, ik hoop op een buitensoort als resultaat, de JF zit vol THC maar buiten is ie te laat in bloei..
He men, tot laters en houdoe ermee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!%3c3ceek
Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Willie van het Kerkhof, Groningen NL
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2011 at 16:10
alei piefke zunne,
ik ben zo happy, en ge zijt den enigen ollands schrijvende brieder die ikke ken heh op dun seit.
sins vandoag is 5 meiskes legaal hier heh.
is dah nie vantasties????jesssssssssssssssssssssssss!!
dun hoogste regter het da beslist in de haag!!!

Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2011 at 17:08
%3cink
Originally posted by martiniGR

alei piefke zunne,
ik ben zo happy, en ge zijt den enigen ollands schrijvende brieder die ikke ken heh op dun seit.
sins vandoag is 5 meiskes legaal hier heh.
is dah nie vantasties????jesssssssssssssssssssssssss!!
dun hoogste regter het da beslist in de haag!!!

%3coving%20itWat een tof nieuws,ne dikke proficiat...hej in Bels is het nog altijd één plant,maar we maken er dan ook ne boom van buiten,niewaar....
Binnen moeten we natuurlijk ook onze plan trekken en er neerpoten zoveel als-we plaats hebben,alles met een lamp is toch proffessioneel gekweek volgens justitie...ik zit meestal zo rond de 25 plantjes onder 850W in de bloei,das 1 lamp van 600W en de ander is 250W.
In de groeiruimte heb ik 250W HPS en 2x 36W TL cool white.

De laatste 2 jaar heb ik niet meer gebreed want ik zit al met een 20-tal eigen kruisingen/soorten en zo met meer dan 10.000 zaadjes,allemaal reguler zaad,niks feminised bij,dus ideaal voor breeders.Zend me maar's je ID en adres door via PB,dan stuur ik je wel wat boontjes op met fijne genetica in,zulle...amai nog nie,die Belsen zijn niet zuinig,he?%3cink

Greethings from Belgium,the land who goes very well without goverment.

G13 is my direction for weed!
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2011 at 18:37
gullie blijft vreemde jonges..
Groeide gy zeker ook frieten in uwen tuin.
ik las op een zijde dat er in NL een kweker voor den Linker moest komme, men had 5 planten gekweekt :6,1 kilo!!
Den Linker zei: da mach.
Nou Piefke, keik ik blijf tog nen ollander dus die zaadskes die kan ik nie laten lopen, moar mn moeke was nen brabantse das beina Belgsch en die zij
veur wah heurt wah
as ge mei zaadskes stuurt dan zalk uw nen schonen stukske kaas sture, of hedde ge liever klompe?
t is hier nunie meer verbode dus ik melt u men adres hier...
toch moar nie.
As ge het doen wilt, het is zeer plesant!
moar veur wah,heurwah
ik ben cheen negowist!
ondertusse zik al op over de 1500 brieve.
as ge wilt kunt ge munne  tred: how to test hash and weed like a pro efkes leze het was nen fijne!
houdoe eerst, en ach dah belgisch is nen makkeluk taalske!
gullie waart geloof ik den eersten meh xtc uit den apotheek..
groetekesssssssssssssssssssssssssss!!!
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2011 at 21:26
%3cndefined
ik ben met leds aan het testen, het gaat goed de kwaliteit is prachtig, iets gestrektere planten en minder opbrengst maar ook minder hittestress, omdat ik een hollander ben gebruik ik ongeveer  de helft van de tijd een 600w master pia plus, om het gewicht te verhogen. ik heb verschillende groeiverhalen op de site oa LEDGROW
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2011 at 21:32
%3cig%20smileTis me watte,jij bent hier wel ne grote poster,dat zie ik now pas...
Ik heb je adres goed ontvangen,ik ga je nog een lijstje bezorgen van de genetica,dat je er lekker wat kan uitzoeken wat je ligt,he....%3cink

Nieuw PM met de lijst stuur ik je ook nu... 
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2011 at 22:34
wat heb je dan tegen gefeminiseerde zaden? hier een fotootje van een mooie sterke plant uit gefeminiseerd zaad!
hahaha
Back to Top
Piefke74 View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Piefke74 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2011 at 23:43
Zie spijtig genoeg je foto's niet...dan kon ik meelachen...
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2011 at 00:06
haha, je snapt hem!
ik probeer het nogmaals:
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2011 at 00:13

als je het niet kan zien: het is een vrouw met balle!

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down